Ne dorim să facem lucrurile mai simple pentru tine, așa că îmbunătățim permanent calitatea serviciilor pe care ți le oferim.
Fie că ne ești client sau doar ești interesat de serviciile noastre, este important pentru noi să știm. Ne va ajuta să îmbunătățim relația pe care o ai cu Carpathia Pensii. În plus, este și dreptul tău.
De aceea, vrem să îți știm eventualele nemulțumiri pe care le ai față de noi sau de serviciile noastre.
Te informăm că, potrivit Regulamentului Autorității de Supraveghere Financiară (A.S.F.) nr. 4/2016 privind organizarea și funcționarea Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul financiar nonbancar (SAL-FIN) și Ordonanței de Guvern nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, în situația în care nu ai reușit să soluționezi un litigiu direct cu un comerciant, ai dreptul de a apela la soluționarea alternativă a litigiilor. Citește mai multe aici.
Alege una din variantele de mai jos pentru a ne contacta: